יום חמישי, 3 בינואר 2013

טיול בצפון בחורף: המלצה לטיול בצפון לימים הגשומים (ההמלצות של עדכה)

טיול לצפון בחורף הוא חגיגה מרהיבה של ירוק ומים, אבל בימי גשם חווית הטיול יכולה להפוך לקצת פחות נעימה כשבמקום לחפש מקום לעשות פיקניק אתם מחפשים מקום להסתתר מהגשם.

יום גשום אינו סיבה לבטל את הטיול לצפון ויש הרבה מקומות נהדרים שטיול אליהם ביום גשום רק מעצים את ההנאה מהם. קחו לדוגמה את העיר עכו, שבגליל המערבי. עכו העתיקה מציעה מגוון מוזיאונים, גלריות, אתרים היסטוריים תירותיים, חנויות ושווקים מקורים ומוגנים מפני הגשם והרוח.

אתרים מומלצים בעכו העתיקה לטיול ביום גשום:

מנהרת הטמפלרים - דרך מצויינת "לברוח" מהגשם והקור הוא לרדת למטה, ממש מטה. מנהרת הטמפלרים שאורכה 350 מטרים, נמשכת מהמצודה הטמפלרית ועד לנמל העיר. המנהרה התגלתה בשנת - 1994 וידעו שהיא שימשה את האבירים הטמפלרים כמעבר סודי בין הארמון לנמל. המנהרה חצובה בסלע הטבעי וחלקה העליון בנוי מאבנים.
הסיור במנהרה מציע חוויה אור-קולית מרתקת בכוללת הקרנת אנימציה על קירות המנהרה וסאונד הבוקע מתוך האבנים.
הסיור במנהרה המפותלת בליווי מכלול הצבעים והצלילים יותר חוויה שאין דומה לה בארץ והיא מציתה התרגשות גם באלו שכבר ראו הכל.


חוויה אור-קולית: מנהרת הטמפלרים

חמאם אל באשה - אין יותר מתאים מחמאם תורכי ביום קר! אמנם החמאם התורכי בעכו משמש כיום כמוזיאון, אבל סיפורו של החמאם וסיור בו יחממו לכם גם את היום הקר ביותר. במשך כמאה וחמישים שנה, ממש עד פרוץ מלחמת העצמאות ב-1948, היה החמאם בית מרחץ פעיל אליו נהגו להגיע מכובדי העיר העות'מנית לרחצה ושעשוע כמו גם מאמינים מוסלמים שבאו להיטהר בו לפני התפילה.
חווית הסיור בחמאם תיקח אתכם למסע בהיסטוריה של עכו דרך סיפורם של שלוש דמויות בדיוניות, שכביכול שימשו כמפעילי החמאם. קטעי וידאו וסאונד מוקרנים על קירותיו של החמאם ופסלים מציגים את הווי היום יום שהיה נהוג בחמאם שהיה המקום החם ביותר, תרתי משמע, בעכו העתיקה.

צאו לגלות את עכו העיקה בסיורי חוויה עם עדכה, המציעה סיורים ייחודיים בהדרכת מכשיר הסמארטפון עם מגוון פעילויות ונקודות עניין לאורך מגוון מסלולים מרתקים.

בקרו באתר להמון סיורים ופעילויות מדליקות בגליל המערבי - לחצו כאן!

הצטרפו אלינו בפייסבוק ותישארו מחוברים לכל מה ששווה לעשות עכשיו בגליל המערבי - לחצו כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה