יום שלישי, 26 בפברואר 2013

חופשה משפחתית בפסח בצפון - טיול ואירוח בגליל המערבי (מדרשת הגליל המערבי)

פסח הוא חג הטיולים, מזג האוויר האביבי והנוף הפורח מזמנים משפחות רבות לצאת לחופשה וטיול בצפון.
אזור הצפון מציע למשפחות חוויה ייחודית המשלבת טבע, תרבות ופעילויות מגוונות. אזור הגליל המערבי שופע בפעילות ומושך בכל שנה יותר ויותר מבקרים הבאים לגלות את חבל הארץ שהיה עד לאחרונה ה"סוד השמור" של תושבי הצפון.

אירוח פסח משפחתי בעיר עכו משלב גם לינה בקמפוס חדש עם חדרי אירוח איכותיים וגם סיורים, טיולים והרצאות. כל הסיורים והטיולים בליווי מדריכים מוסמכים שיהפכו את החוויה למעשירה ומרתקת.
הסיורים הכלולים בחבילת האירוח ייקחו אתכם למסע בהיסטוריה של עכו והגליל המערבי, החל מביקור במבנים עתיקים מתקופות עתיקות כמו למשל מערות האבירים הטמפלרים וחומות עכו העתיקה הכוללים סיור אור-קולי מרהיב ב"עיר שמתחת" וסיור על חומות העיר ששימשו את שליטה להגן על המעוז החשוב מפולשים מחוץ ובאותו זמן עזרו לעיר להשתמר בתוכן כאילו היו קפסולת זמן.

בעיר עכו תמצאו גם את השוק הנמל הצבעוני המתפתל עד לנמל עכו המקסים. מוזיאונים רבים בעיר עכו, וכל אחד ימצא עניין בתערוכות האומנות במוזיאון עוקשי או במוזיאון אוצרות בחומה הלוקח את המבקרים לסיור בחיים בעכו העתיקה.

מלבד העיר עכו, תמצאו בגליל המערבי את מוזיאון טפן ואת אוסף המכוניות ה"ענתיקות" המפורסם שבו, את המקדש הבהאיי עם גניו הצבעוניים, שמורת עין עין אפק שהיא ריבה ירוקה ושוקקת חיים בלב הכרך הגדול, יערות הכרמל והרשימה עוד ארוכה ומגוונת.

לפרטם והזמנת חופשה בגליל המערבי - 04-9918867 / 054-3979902
misrad.mgm@gmail.com
לעוד הצעות לסיורים לפרטיים, קבוצות וארגונים בקרו באתר שלנו - 
כאן

חופשה מהנה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה