יום שני, 19 בנובמבר 2012

תיירות ארגונים - טיולים בצפון - תיירות חווייתית לארגונים בצפון

לטייל זה כבר לא רק נופש. תיירות משמשת ככלי עסקי, חינוכי ואימוני ארגוני ומסוגלת להעצים עובדים, מנהלים וקבוצות. יציאה מהמסגרת המקובלת אל מרחב אחר ושונה היא כלי מוכר ואפקטיבי בארגונים, ומשמש כחלק מתהליך העצמה חברתי ועסקי. טיולים בצפון מספקים מעבר להנאה שבהם, גם אפשרות להטמעת תכנים וערכים לארגון שלך.

תיירות ארגונים בעיר עכו מציעה סיורים מעשרים בין אתריה ההיסטוריים של העיר ומכמניה ככלי לצמיחה עסקית, אישית וארגונית. ערכים מוספים של גיבוש קבוצתי, העצמה אישית ופיתח כושר מנהיגות נרכשים במהלך הסיורים ומחוזקים בתכנים המותאמים אישית לקבוצה ולמטרות הפעילות.

תיירות ארגונית בעכו משלבת גם נגיעה בפן הרוחני ומעוררת השראה. סיור בעכו מוציא את המשתתפים למסע אישי ומעשיר דרך נקודות מפתח בעיר המספרות את סיפורם של אישים ואירועים מרתקים בחד עם מופעי תרבות בתאטרון עכו ובסיורי רחוב מומחזים הסוחפים את הדמיון ומעוררים את היצירתיות.
סדנאות ODT ופעילויות שטח מקנות למידה חווייתית ומהנה. הסדנאות מייצרות למידה ופיתוח מיומנויות כמו: העצמה אישית וקבוצתית, עבודת צוות, שיתופי מידע, תכנון אסטרטגי, שיקוף תהליכים, תקשורת בין אישית ועוד.

רוצים לדעת עוד על סיורים רוחניים לארגונים? לחצו כאן



פיתוח יכולות מנהיגות והובלה על ידי התבוננות במנהיגים אייקונים שעברו בעיר ואלו שנשארו. אלה שחיכו מעבר לחומה ואלה שנכנסו מעבר לה. סיור בעקבות מנהיגים גליליים מתל עכו, הנקרא גם תל נפוליאון על שם המנהיג שרצה את הכל. טיול אל חוף הסוסים - ר' נחמן מברסלב - מנהיג "אנטי גיבור". נלמד ממנהיגים שונים המייצגים תפיסות מנוגדות כיצד לגשר, להוביל ולהניע את עצמנו ואת הארגון להצלחה משותפת.
מנהיג מוביל חייב להיות נחוש ובטוח בעצמו, להוות מודל לאחרים. נגלוש ב"סנפלינג" מהחומות העתיקות אל חוף עכו וננצח אתרים פיזיים ומכשולים מחשבתיים.
נלמד לבנות בזמן שמסביב התותחים רועמים בביקור במוזיאון "חומה ומגדל" שבקיבוץ חניתה.

פירוט מלא אודות סיורים בנושאי מנהיגות ומנהיגים - לחצו כאן


ישנן כמובן אפשרויות רבות נוספות לתיירות ארגונים בצפון. שילוב הסביבה הפסטורלית ופעילויות סוחפות וחווייתיות תעניק לך ולארגון ערכים וכלים להתמודדות עם הסביבה העסקית, האתגרים האישיים ותשפר יכולות חברתיות בים אישיות.

לצפייה בכל תכניות התיירות הארגונית בעכו העתיקה ובצפון - בקרו באתר הבית של "עדכה - פנים לעכו".
לחצו כאן לאתר

"עדכה" עוסקת בפיתוח תכניות סיור בעכו ובסביבתה. המרכז שם לעצמו למטרה להציג פנים מגוונות לעיר במגוון פרספקטיבות ונקודות מגע, ממשק וחוויה.
צוות המדריכים, האנשים והפעילויות הניתנות במרכז ועל ידיו, מציעות מגוון ייחודי המביא איתו השקפת עולם ופנים מיוחדות לעכו.
מרכז הסיור הוקם מתוך תפיסת עולם המנגישה את הקיים ומביאה אותו אל כולם במגוון שפות ותרבויות, ומחברת בין עולמות תוכן, תרבויות ורעיונות.

לתיאום סיורים לארגון שלך, ניתן ליצור קשר בטלפון 04-9918867
עקבו אחרינו בפייסבוק - מדרשת הגליל המערבי


תגובה 1:

  1. לפני מספר חודשים יצאנו לטיול בצפון במסגרת העבודה והיה פשוט מדהים. הנסיעה המשותפת בהסעת המפתח והפעילויות השונות שעשינו במהלך היום עזרו לנו להכיר אחד את השני ולהנות מחברתו אחד של השני. חזרנו למשרד מגובשים ומלאי מוטיבציה.

    השבמחק