יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

לאן נטייל בצפון עם המשפחה? טיולים בעכו לכל המשפחה

מי לא אוהב לטייל בצפון? אם במסגרת חופשה או רק ליום כיף אחד, טיול בצפון הוא חוויה מיוחדת.
בין שלל האטרקציות ואתרי הנופש המוכרים לכל, טיול בעכו הוא חוויה לא שגרתית ומיוחדת שנחשפה לציבור בשנים האחרונות והפכה ללהיט החדש בתיירות הצפון.

טיול עם המשפחה בעכו העתיקה יספק חוויה מיוחדת ושונה גם למשפחות שכבר ראו והיו בכל מקום אפשרי.
העיר עכו מציגה היסטוריה ייחודית לצד אתרים מרהיבים ופעילויות רבות לכל המשפחה.
טיול לאורך רחובות העיר העתיקה חושף פנים שונות לעיר, שמתוארכת כבר מלפני 5000 שנה.
שילוב התרבויות הנוצרית, המוסלמית והיהודית ייצרו עיר ססגונית ומרתקת.
בין האתרים המפורסמים בעכו העתיקה, תמצאו את חומות עכו שהגנו על העיר, נפלו וקמו ולבסוף השתמרו עד היום. ניתן לטייל על החומות ולראות את התותחים ולהשקיף על העיר מגבוהה.

אולמות האבירים, שנתגלו רק לפני מספר שנים, הם כיום מרכז משיכה להמוני תיירים מהארץ והעולם שבאים לראות ולחוות כיצד חיו האבירים לפני אלפי שנים. הסיור באולמות האבירים מתחיל מתוך חצר גדולה אל תוך האולמות ומשם למערכת "מערות הטמפלרים" הפרוסה לאורכה ורוחבה של העיר. הסיור במערות ובתוך האולמות יהיה חוויה יוצאת דופן לצעירים ולמבוגרים, וזה רק על קצה המזלג...

הצטרפו לחברים שלנו בפייסבוק ותגלו את הגליל המערבי ואת עכו - לחצו כאן

אולמות האבירים


מלבד החומות ואולמות האבירים תיהנו בעיר מסיורים באתרים רבים ומרתקים בקבוצות בליווי הדרכה או בעצמכם בהדרכת מכשיר הסמארטפון.

בין האתרים המשתתפים בסיורים הקבוציים והאישיים; השוק הצבעוני בעיר העתיקה, נמל עכו עם הסירות ודוכני הפרי, גני הבהאיים על גינותיהם המטופחות והמרשימות,  מוזיאון אוצרות בחומה המציג את החיים בעכו בתקופות השונות, מוזיאון עוקשי לאומנות עם תערוכות מתחלפות של אומנות ישראלית, חמאם אל באשה - חמאם עתיק שהשתמר בשלמותו, בית הכנסת אור-תורה המלא כולו בפסיפסים מרהיבים וחלונות וויטראג', חאן אל עומדן - מבנה חאן עתיק במרכז העיר העתיקה, מסגד אל - ג'אזר המרהיב ועוד.

אחרי שמיציתם את אתריה של העיר, אפשר לעשות פיקניק על חוף הים, לאורך רצועת החוף המרהיבה שבעיר.
למעוניינים בקמפינג או לינת לילה מסודרת, תוכלו להתארח באתר הקמפינג או ללון באכסניה מסודרת עם דרים מרווחים.

בקרו באתר הבית של "עדכה" והתרשמו ממגוון הסיורים המוצעים למשפחות, זוגות וקבוצות בהדרכה מלאה על ידי מדריך מוסמך או לבד, בהדרכת מכשיר הSMARTPHONE.

ניתן לשלב בסיורים לקבוצות תכנים מיוחדים לכל קבוצה על פי דרישה.
ניתן להתאים סיורים מיוחדים לפי נושא, ולשלב בסיור פעילויות קבוצתיות, סדנאות והרצאות, וכן התכנסות לישיבות עסקיות, כנסים והרצאות באווירה ותפאורה יוצאת דופן.

לתיאום סיורים לארגון שלך, ניתן ליצור קשר בטלפון 04-9918867


מתי בפעם האחרונה עשיתם קמפינג על חוף הים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה