יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

סיורים לארגונים - תכניות ארגוניות לסיום רבעון 2012 - סיורים בעכו העתיקה


סיורים בעכו כבר הפכו לשם דבר בתיירות הארגונית. העיר בת 5000 השנים נחשפה מחדש על שלל האתרים המרהיבים והאטרקציות שבה והיא מושכת תיירים מהארץ ומחו"ל במשך כל השנה וכן ארגונים הבוחרים לערוך בה מפגשים שונים.

עכו העתיקה נבחרה לאחת ממאה פלאי תבל, בזכות אתרים הסטורים חשובים שהשתמרו בה כמעט ללא פגע.
ארגונים וחברות יפיקו ערך מוסף מסיור בעכו העתיקה כחלק מפעילות סיום הרבעון האחרון לשנת 2012. ניתן לשלב סיור אטרקטיבי לעובדי ומנהלי הארגון, שבמהלכו פעילויות חברתיות מגבשות ובסיומו התכנסות בהיכל נעים למפגש מסכם ושיחות ארגוניות.

תכניות סיורים לקבוצות ארגוניות ישברו את השגרה ויגבשו את הארגון. אצלו ב"עדכה" ניתן לשלב תכנים מיוחדים על פי דרישה בסיורים, כמו גם סדנאות ופעילויות קבוצתיות באמצעות הסמארטפון האישי של המשתתפים.

סיורי סוף רבעון אחרון לשנת 2012 בעכו העתיקה מותאמים באופן מושלם לצורכי הארגון וכוללים מגוון פעילויות וסיורים אטרקטיביים שמטרתם לגבש את העובדים וצוות ההנהלה דרך סיור מרתק בעיר עכו בעלת סיפורים מרתקים ואתרים ייחודיים רק לה. כמו כן אנו מציעים את המסלול היהודי בעכו העתיקה - מסע לאורך אתרים יהודיים בעיר ששמרה על צביונה במשך 5000 שנות היסטוריה.

רוצים לדעת מה תוכלו לראות ולעשות בעכו העתיקה בסיור ארגוני? הנה כמה המלצות על קצה המזלג.

לעיר עכו רצועת חוף ארוכה ומטופחת המתחברת כיום אל נמל עכו ההיסטורי שנמצא בעיר העתיקה, הם מוקד משיכה מרכזי בעיר. באזור נמל עכו אפשר לסייר באזור השוק, חוויה מעוררת חושים. השוק מתפתל דרך קשתות עתיקות והסוחרים מציעים סחורות צבעוניות החל מפירות וירקות, דגים טריים, בגדים אותנטיים ודוכנים שונים. בשנים האחרונות נפתחו מסעדות משובחות רבות במתחם השוק וכך תוכלו ליהנות מחומוס משובח או מקפה איכותי ועוגה.


עכשיו כשהבטן רגועה, אפשר להמשיך בסיור אל אתריה ההיסטוריים המרהיבים של עכו. סיירו בין חומות עכו שהקיפו את העיר וכיום הן תצפית נהדרת. המשיכו אל אולמות האבירים, מבנה מרהיב ששימש את האבירים הטמפלרים שחיו בעיר. מתחת לאולמות נפרסת רשת של מערות סודיות שחיברו נקודות חשובות בעיר בימים ההם. כיום המערות מהוות אטרקציה הכוללת הסברים ומופעם אור קוליים מרהיבים.

בית הכנסת אור תורה, אחד מבתי הכנסת המיוחדים בעולם הוא מוקד משיכה הן בשל המבנה המיוחד ובעיקר בזכות המוני הפסיפסים המעטרים כל סנטימטר מקירותיו, תקרותיו ורצפותיו של המבנה. בבית הכנסת היכלות המוקדשים לנושאים שונים הקשורים לעם היהודי בארץ ישראל, טבע ארץ ישראלי, סיפורי התנ"ך ועוד.

בעת ביקור באחד מהמוזיאונים הרבים שבעכו העתיקה, ניתן לשלב כנסים והרצאות בנושאים שונים. מוזיאון עוקשי לאומנות מציג יצירות אומנות של מיטב הציירים במבנה קשתות עתיק בתוך סמטאותיה של עכו העתיקה, או מוזיאון אוצרות בחומה, המציג את החיים בעכו העתיקה בתקופות קדומות. 

מנהלי ארגונים יהנו מיום המשלב הנאה לעובדים ביחד עם פעילות עסקית לסיכום הרבעון. מנהלי ארגונים מוזמנים ליצור קשר איתנו במחלקת "עדכה" ולהגיע עם חברי הארגון לחתום את שנת העסקים באופן מקורי, מגבש ומעשיר.

בקרו באתר הבית של "עדכה" והתרשמו ממגוון הסיורים המוצעים לארגונם וקבוצות בהתאמה מיוחדת לכל קבוצה. 
ניתן לשלב בסיורים לקבוצות תכנים מיוחדים לכל קבוצה על פי דרישה.
ניתן להתאים סיורים מיוחדים לפי נושא, ולשלב בסיור פעילויות קבוצתיות, סדנאות והרצאות, וכן התכנסות לישיבת סיכום והרמת כוסית חגיגית.

לתיאום סיורים לארגון שלך, ניתן ליצור קשר בטלפון 04-9918867

היכנסו לדף הפייסבוק שלנו וצפו בגלריות צילומים, מסלולי טיול וסיורים הקרובים מדרשת הגליל המערבי בפייסבוק 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה