יום שני, 10 בספטמבר 2012

סיורי סליחות בעכו ומורשת יהודית בטבריה– סיורי סתיו/ חורף בעכו ובטבריה


הסתיו הוא העונה המושלמת לצאת לטיול בצפון. מזג האוויר נוח ואפשרויות הטיול מגוונות.
סיורים בעכו וסיורים בטבריה הם היעדים המרכזיים בצפון ליום סיור משפחתי או קבוצתי.
טיולים בצפון הסתמנו השנה כפעילות הפנאי המועדפת על הישראלים וכאלטרנטיבה המציעה מחירים שפויים מול מחירי הנופש והטיולים המאמירים. טיול בצפון מציע.
אם החלטתם להעביר את תקופת החגים בארץ השנה, ולא ממש מתחשק לכם להישאר בבית עם סבתא והדודה, הנה מספר המלצות לסיורים מקוריים  בצפון, ובמחיר שפוי כחלק מסדרת סיורי "חוג משוטטים" של "עדכה":

סיורי סליחות בעכו ובטבריה

לבקש סליחה הוא הלהיט החדש בסיורים בצפון, ומוקדי המשיכה העיקריים הם עכו וטבריה. אמירת סליחות יצאה מגבולות העולם הדתי בשנים האחרונות והפכה לפעילות פנאי גם לאלו הרוצים לחוות את אווירת חודש תשרי מהזווית היהודית. סיורי הסליחות בעכו ובטבריה מציעים יותר מאשר אמירת סליחות בבית הכנסת, הם מציעים חוויה.

סיור סליחות בעכו הוא סיור המשלב היסטוריה ומורשת יהודית. סיור בין אתרים ומבנים היסטוריים בעכו לאורך "המסלול היהודי" משלב הנאה של טיול ותוכן מעשיר. סיורים בעכו לוקחים את המשוטטים אל נקודות ציון בהיסטוריה היהודית שסומנו על ידי אישים המוכרים לרובינו מסיפורים בלבד כמו, ר' נחמן מברסלב, יונתן החשמונאי והרמב"ן, וזו הזדמנות להכיר את המקומות בהם פעלו ואת סיפורם האישי.
את הסיור נסיים באמירת סליחות באחד מבתי הכנסת היפים שבעיר עכו.

מלבד עכו, מומלץ לשלב בטיול בצפון סיור סליחות בטבריה, הידועה כבעלת היסטוריה מרשימה בכל הקשור למורשת העם היהודי והיא מלאה באתרים חשובים, שרובם אינם מוכרים לקהל הרחב וזו הזדמנות לבקר ולהכיר את דמויות החשובות שחיו בה דרך אתריה הנחבאים של העיר, ובסביבתה הקרובה. דמויות צדיקים כרבי מאיר בעל הנס ורבי עקיבא חיו ונקברו בטבריה, וסיפורם המתקשר לעיר ילווה את הסיור.
טבריה ידועה גם בזכות אוצרות ארכיאולוגים שנותרו בה מימי קדם וששוקמו בשנים האחרונות כמו הטיילת והרובע היהודי העתיק, הגן הארכיאולוגי, קבר ר' עקיבא וקבר הרמב"ם. במהלך הסיור נגיע גם אל מקום מיוחד וקסום בדרום רמת הגולן, בית יצור שופרות ממש שמייצר עד היום שופרות בשיטה המסורתית. נסייר גם ביער שוויץ בצופה על הגולן והכנרת ונסיים את הסיור באמירת סליחות באחד המקומות הקדושים בעיר טבריה.

סיורי הסליחות בעכו מתקיימים בתאריכים: כ'ו אלול 13.9 ו- ד' תשרי 20.9 בשעה 08:30.
האיסוף מצומת הצריף ק. חיים.

סיורי הסליחות בטבריה מתקיימים בתאריך: ה' תשרי 21.9 בשעה 08:30.
האיסוף מצומת הצריף ק. חיים.

לעוד מידע על עלויות, נקודות איסוף והסעות בסיורים, היכנסו לחוברת הטיולים המלאה - לחצו כאן!

מדרשת הגליל המערבי - עכו 04-9918867


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה