יום חמישי, 14 ביוני 2012

מסלולי טיול בצפון - המלצות לטיולים מיוחדים בצפון

אזור הצפון הוא הפורה ביותר בישראל, הוא מלא באתרים ואטרקציות לכל גיל ותחום ובעייני רבים הוא האזור המושלם לטיול ספונטני או מאורגן מראש.
בין המקומות הרבים והמוכרים בצפון ישנם מספר מקומות "סודיים" שהיו שמורים לתושבי הצפון עד היום. עכו היא אחד ממקומות אלו. העיר שעברה פיתוח משמעותי בשנים האחרונות והיא כיום יעד חובה למטיילים בצפון. המגוון העצום של אתרים ואטרקציות למבוגרים ולילדים כאחד וחוף הים הגדול והמסודר של העיר הופכים את הביקור בעיר לאולטימטיבי למשפחות עם ילדים. 

אז מה יש לעשות בעכו? בואו נגיע לעניין.

אוהבי הרפתקאות יהינו מביקור בראש הנקרה, הכולל ירידה ברכבל התלול בעולם, סיור בנקרות וצפייה בחיזיון אור קולי מרשים.

חובבי ההיסטוריה והתרבויות יוכלו לצאת לסיורים בתל נפוליאון שבו 20 ישובים מתקופות שונות שנבנו אלו על אלו. אולמות האבירים ששופצו ושוחזרו (בהם נערכו האודישנים לכוכב נולד 10), מוזיאון אוצרות בחומה מציג את עכו העתיקה כפי שהשתמרה כמעט ללא פגע בתוך החומות העתיקות, בקרו גם בחמאם התוכרי העכו שהשתמר מימי התקופה העות'מאנית,  בכלא עכו - המספר את סיפורו של מרכז שלטוני העובר מדור לדור, מסגד אל ג'זאר אדיר המימדים ובית הכנסת אור תורה שהוא אתר ייחודי מסוגו בעולם.

חובבי וחובבות השופינג יחבבו את השוק העירוני והנמל בעיר העתיקה המלאים בדוכנים בהם כל דבר העולה על הדעת החל מבדים יוקרתיים ועד לתבלינים צבעוניים. במקום נמצאות מסעדות רבות וטובות וביניהם גם כמה מהחומוסיות הטובות והמוכרות ביותר בארץ.

הטבע המגוון של האזור מציע מגוון אתרים מיוחדים ואטרקציות שוות במיוחד כמו שייט בסירת זכוכית בלגונות של מזח עכו וצפייה בחיים התת ימיים השופעים, סיור בגן לאומי אכזיב ובחוף אכזיב - עיר שנעלמה ואיננה עוד ולגונות מלאות בעלי חיים והחוף היפה ביותר בישראל.



לפרטים ומידע על סיורים בעכו ובצפון:
050-2517244 / 04-9918867
Misrad.mgm@gmail.com
האתר שלנו www.visi-akko.com
עדכה - פנים לעכו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה