יום רביעי, 20 ביוני 2012

טיול בצפון, טיולים עם ילדים - המלצות לטיולי משפחות בצפון בחופש הגדול

מסיבות הסיום הם הסימן הרשמי לבואו של הקיץ. הילדים יוצאים לחופש הגדול והורים רבים מתחילים לגרד את הראש בניסיון למצוא משהו שעדיין לא עשינו עם הילדים. לאלו שיפנו ליום כיף או כמה ימים בצפון מחכות שלל אטרקציות, פעילויות ואתרים נהדרים.

 

האם שקלתם ביקור בעכו עם הילדים בחופש הגדול? העיר עכו היא ללא ספק יעד התיירותי המרגש ומגוון ביותר בצפון ומשפחה עם ילדים תפיק בה יום טיול מלא חוויות.

 

פנים רבות לעכו, החל מאתרים ארכיאולוגיים קדומים שהשתמרו באופן מופלא, מגדל השעון וחומות העיר העתיקה מסתירים סמטאות ושווקים צבעוניים (וזולים!), לעיר נמל מיוחד ופעיל שבו מסעדות מעולות וכמה מהחומוסיות המוכרות בארץ. ניתן לצאת לשייט בסירות זכוכית ולחזות בעולם החיי הימי העשיר שבמזח העתיק הקבור תחת פני הים.

 

אתרי מורשת יהודית כמו בית הכנסת אור תורה שמעוטר בפסיפסים הוא חוויה מדהימה ויוצאת דופן, ביקור באולמות האבירים ששופצו לאחורנה הוא בגדר אתר חובה בעיר.

 

בעיר רצועת חוף ארוכה ומזמינה, אשך לאורכה נמתחת טיילת יפה עם פינת ישיבה והילדים יכולים לשחק על חוף הים. פעילויות נוספות לילדים מציעה "עדכה" המפעילה החל מה-31.7 ועד ה- 19.8 פעילויות מיוחדות עבור ילדים ומשפחות עם הילדים הכוללות טיול מודרך בעכו ובגליל המערבי בכל יום, פעילויות ים, מועדון ילדים, שיעורים הרצאות והצגות וחדר אינטרנט רימון [עלות לילד 125 ₪ ללילה בחדר מאובזר וממוזג וכולל ארוחת בוקר].

 

לפרטים ומידע על סיורים בעכו ובצפון:

050-2517244 / 04-9918867

Misrad.mgm@gmail.com

האתר שלנו www.visi-akko.com

עדכה - פנים לעכו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה