יום רביעי, 13 ביוני 2012


מחפשים טיולים עם הילדים בצפון? המלצות חמות לטיולים מיוחדים בצפון

הקיץ כבר כאן וכולם כבר מתכננים לטייל עם הילדים בחופשה. אם בטיול לצפון חשקה נפשכם אבל אתם מתחילים להזיע רק מהמחשבה על תורי הענק בדרך לפארקים ולאטרקציות שכבר טחנתם מכל כיוון אפשרי – בוודאי תשמחו לדעת שיש עוד אפשרויות טובות נוספות לטיול בצפון.

מקום נהדר להעביר בו יום או מספר ימים של טיול בצפון היא העיר עכו. העיר השוכנת בצמוד לים נמצאת בשנים האחרונות בתנופת תיירות ומה שהיה הסוד השמור של תושבי הצפון הופך אט אט ליעד החם של המטיילים מכל הארץ. סיור בעיר יגלה לכם מבנים מתקופות עתיקות, אתרי מורשת יהודית כמו בית כנסת אור תורה שכולו פסיפסים וויטראז'ים מדהימים, ים כחול ונמל מדהים עם שוק צבעוני, וגם יש בה את החומוס הכי טוב בארץ!

בשל המבנה המיוחד של העיר שבמשך תקופות ארוכות הייתה מוקפת חומה, ניתן להגיע לרוב האתרים בעיר בהליכה קצרה ברגל, מה שהופך את חווית הטיול בעיר למרתקת ומעניינת יותר. אתרים מיוחדים כמו אולמות האבירים, החומות, השוק והנמל הם רק קצה המזלג ובהלט ניתן לומר שהעיר מציעה משהו מיוחד לכל אחד. אוהבי האוכל ישמחו לדעת שהעיר מלאה במסעדות וחומוסיות רבות וטובות ולא יקרות. רצועת חוף ים ארוכה נפרסת מאזור הטיילת ועד הנמל בעיר העתיקה, וילדים יהינו לשחק בחול ולגונות הקטנות שנוצרות בין הסלעים שעל החוף בזמן שההורים יכלים לשבת באחד מפינות הישיבה היפות שהוסדרו בטיילת, ממש מול הים.

פרט חשוב ומועיל, הוא האפשרות לטייל בעיר כקבוצה או משפחה באופן עצמי ולקבל הדרכה בסיורים  בכל אתר בעיר באמצעות הסמארטפון האישי. שרות זה, שעלותו 59 שקלים בלבד, עושה את החיים ואת הסיור בעיר לקלים, ומאפשרים לכם להתקדם בקצב שלכם ולעצב לעצמכם את הטיול המושלם בעכו. לקבוצות עובדים וקבוצות מאורגנות ניתן אף לשלב תכנים מיוחדים בהדרכת הסמארטפון.

לפרטים ומידע על סיורים בעכו ובצפון:
050-2517244 / 04-9918867
Misrad.mgm@gmail.com
האתר שלנו www.visi-akko.com
עדכה – פנים לעכו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה