יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

טיול בעכו | טיולי משפחות בעכו | טיולים עכו העתיקה


מי לא אוהב לצאת לטיול במקומות חדשים? אין כמו לגלות אזור חדש ולהרגיש שמצאנו יעד ייחודי שאפשר לספר עליו לכולם. עכו העתיקה היא בדיוק מסוג המקומות הללו. העיר עכו אוצרת בחובה אלפי שנים של היסטוריה ותרבויות עתיקות שהשאירו בה אתרים מרהיבים וחשובים. בשנים האחרונות התגלתה לכולם העיר עכו, שהייתה יעד הטיול הסודי של תושבי הצפון והפכה במהרה ליעד אטרקטיבי לסיורים ולפנאי.  

עכו העתיקה עוטה צבעים ואווירה שונה במהך כל עונות השנה, אך מומלץ לבקר בעכו העתיקה בחודשי הקיץ, אז השמש שוקעת מאוחר וניתן לסייר ברבים מאתריה ההיסטוריים של העיר, שרובם מרחק הליכה קצר זה מזה, ואף ליהנות מרצועת החוף המקסימה של העיר בשעות אחר הצהריים לפני השיבה הביתה.

העיר עכו מציעה משהו מיוחד לכל אחד. כאן יהינו זוגות המגיעים לטיול רומנטי, משפחות עם ילדים וקבוצות ארגוניות ופרטיות ימצאו בעכו פעילויות מגבשות ומהנות במיוחד.
אם אתם מטיילים מנוסים אך עדיין רוצים לקבל הכוונה נוחה ומהירה בן אתריה השונים של העיר, אפליקציה סלולארית חדשה תאפשר לכם לנוע בעיר ברשות עצמכם, כאשר מכשיר הסמארטפון משמש לכם כמדריך הטיולים. על האפליקציה לסיורים בעכו אחראית מדרשת הגליל המערבי בעכו, מרכז סיורים וותיק ואיכותי לסיורים בעכו המופעל על ידי מדריכי טיולים מהמובילים בארץ, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהסמארטפון שלכם יספק לכם את המידע וההכוונה הטובים ביותר לאורך הסיור.
שירות "מדריך הסמארטפון" מתאים במיוחד לקבוצות שר אינם מעוניינות לקחת מדריך, או לזוגות אשר רוצים טיול פרטי לעצמם, אך לא מעוניינים לוותר על הדרכה ועל הכוונה בין אתרי העיר. וכאשר עלות השירות הנפלא הזה היא פחות ממאה שקלים, הטיול הופך גם למשתלם ביותר.

אם אתם מתארחים בצפון או בעכו, מומלץ להקדיש יום סיור גם אל מקומות נוספים בסביבת הגליל המערבי. בגליל המערבי אתרי טבע ונוף רבים, מהר שזור ועד חוף אכזיב הפסטורלי. מומלץ להצטרף לסיורים מודרכים בגליל המערבי בכדי להספיק לבקר במספר מקומות ביום אחד, ותוך כדי גם להכיר לעומק את האתרים השונים. משפחות וקבוצות יהינו במיוחד מסיורים הדינאמיים בגליל המערבי המתבצעים באמצעות הרכב הפרטי עם הדרכה וסיורים בכל נקודת עצירה בדרך. טיול מסוג זה הוא אטרקציה נפלאה שתעניק לילדים הרגשה של מגלי ארצות ולהורים יום סיור מעשיר ומרתק.
יתרון משמעותי בסיורים מסוג הוא שמחירם נגיש לכל אחד (כמאה שקלים לרכב).

כל הסיורים בעכו ובגליל המערבי מתבצעים על ידי מדריכי טיולים מוסמכים, שמכירים ושאהבת ההדרכה ואהבת הצפון היא דרך חיים עבורם. משפחות עם ילדים נהנות גם מהפעלות ייעודיות לילדים, מהצגות ומפעילויות שדה מאתגרות ומגבשות.

אם כתבה זו עשתה לכם חשק לטיול אל עכו העתיקה והגליל המערבי, תשמחו בוודאי לדעת שמדרשת הגליל המערבי מציעה חבילות אירוח ולינה איכותיות בקמפוס החדש של ישיבת ההסדר בעכו. האירוח בחדרים חדשים ומרווחים  במבנה מקסים הממוקם במרכז העיר קרוב לכל האתרים.

הקיץ אתם מוזמנים לצאת משגרת הטיולים המשעממת והרגילה, לשמנות אווירה ולבקר בעכו העתיקה ובגליל המערבי. בואו ליהנות מהנופים והאתרים ההיסטוריים, מאטרקציות לכל המשפחה ומאירוח איכותי ומשפחתי.

מוגש על ידי מדרשת הגליל המערבי – עכו
טלפון לפניות: 04-698915
חפשו אותנו בפייסבוק מדרשת הגליל המערבי - עכו
ובאתר הבית שלנו עד-כה פנים לעכו


תגובה 1:

  1. טיול בעכו נשמע מרתק. אני מודה שאפילו לא ידעתי שיש על המפה של עכו ים.
    כנראה שהגיע הזמן לצאת מהבועה התל אביב ולהנות גם מפינות חמד אחרות שיש לארץ המופלאה שלנו להציע.
    למרות מה שכתבתם על הילדים, אני קצת מתלבטת אם לצרף את הקטקט. זה לא ישעמם אותו? הוא לא חובב היסטוריה.

    השבמחק