יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

חוויה למשפחה: טיולים וסיורים בעכו העתיקה – קיץ בעכו עם היסטוריה ואטרקציות בטיולים לכל המשפחה


העיר עכו מתחדשת, וזה הזמן לצאת לטיול בעיר תוססת ורוחשת המלאה באתרים היסטורים חשובים ולסייר בשלל אתרים מיוחדים שימלאו את החופשה שלכם בחוויות מעשירות ומהנות במיוחד.

טיולים בעכו הפכו ללהיט החדש של התיירות בצפון. בשנים האחרונות מושקעים תקציבים אדירים בפיתוח וחידוש פני העיר עכו לטובת תיירות מקומית ותיירות חוץ במטרה לממש את הפוטנציאל המלא של עכו כיעד מועדף לטיולים ונופש, ולמצב אותה בשורה אחת עם ערי החוף הפופולאריות באגן הים התיכון לצד ערים כמו סנט-טרופז, אתונה וקוס.
עכו היא אחת מהערים העתיקות ובאמתחתה מעל 5000 שנות היסטוריה, שמהווה בסיס נהדר לנושא הטיול בה. המסיירים בעיר מגלים כי סיורים בעכו העתיקה הינם דרך להיחשף לאלפי שנות היסטוריה ולתרבויות עתיקות, כולן במקום אחד זמין ונגיש.

טיולים בעכו הפכו ללהיט במהרה בשל השילוב המוצלח בין היסטוריה רבת שנים לבין אתרים ססגוניים, אוכל משובח וכשר ורצועת חוף גדולה. אנחנו כאן כדי להכיר לכם את נפלאותיה של עכו מנקודת מבט אחרת. תשכחו ממדריך הטיולים המשעמם. הסיורים הם חוויה המעוררת את הדמיון, במהלכם תחשפו לחומות העצומות שהגנו על העיר, אל קרבות בין עמים ששלטו באזור, מורשת יהודית עשירה וטבע מרהיב הייחודי לאזור זה.
מגוון הסיורים מציע לכל אחד את הדרך המתאימה לו ביותר לסייר בעיר: סיורים ברכבים פרטיים או סיורים רגליים ואפילו סיורים בהדרכת מכשיר הסמארטפון מוצעים למטיילים.
עבור קבוצות מאורגנות אנו מציעים אפשרויות רבות נוספות לשילוב בטיול, החל מהרצאות וסמינרים ועד פעילויות גיבוש ייחודיות.

משפחות עם ילדים יעבירו יום מהנה במיוחד בעכו. משחק בחוף היום ושיט בסירת זכוכית או מסע תגליות בעקבות אבירים, הילדים יזרחו ואתם תחייכו.

אם הקיץ אתם מחפשים יעד לטיול או חופשה לכל המשפחה, שיספקו הנאה ותוכן לכולם – אנו מציעים טיולים וסיורים בעכו כדרך נפלאה ומרתקת לשבור את השגרה.

מחכים לראותם בעיר שיש בה הכל – לכל אחד.

צוות מדרשת הגליל המערבי – עכו.

לפרטים טלפנו אלינו ונשמח לענות לכל שאלה: 04-9918867
בקרו באתר הבית לעוד מסלולים ופעילויות בעכו: לחצו כאן
הכנסו לדף הפייסבוק שלנו ותהנו גם מהטבות והמלצות לטיול הבא: מדרשת הגליל המערבי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה