יום שלישי, 29 במאי 2012


המלצות לטיולים בצפון: המומלצים לטיול בעכו - בית הכנסת אור תורה

בעת ביקור בעיר עכו תוכלו לבקר בלא מעט אתרי מורשת יהודית מתקופות שונות. בעכו שהיתה ועודנה עיר רב תרבותית, שכנו כמעט לאורך כל ההיסטוריה יהודיים שחיו בקהילות ולצד עמים אחרים.

טיול בעכו העתיקה מגלה אתרים מדהימים וייחודיים המרמזים על אופן חי היהודים בעיר בתקופות השונות.

מומלץ לבקר בבית הכנסת אור תורה בעכו, שהוא פלא אדריכלי: בית הכנסת אור תורה נודע בעיקר בשל הפסיפסים המעטרים כמעט את כל המבנה, רצפות, קירות ותקרה, יחד עם כ-140 חלונות ויטראג' המעטרים את פתחיו הופך מבנה בית הכנסת לחלל זוהר וקסום המנצנץ בצבעים נעימים ולוכד את עין המתבונן בכל מקום בו יסתכל. הפסיפסים, מעבר להיותם מהפנטים ביופיים, באים לספר את סיפורו של עם ישראל מימי יציאת מצרים ועד היום, תוך שילוב נופיה ואתריה של ארץ ישראל ביצירות.
בית הכנסת מחולק לארבע קומות ובתוכו מספר יוצא דופן של שישה היכלות (ארונות קודש) העשויים כולם כסף טהור המרוקע בעבודת יד. זהו מחזה מדהים.

צפו בסלוצקי ודומינגז מבקרים בבית הכנסת אור תורה במהלך טיול בעכו-

מהיום פשוט יותר לטייל בעכו – סיור אינטראקטיבי בהדרכת מכשיר הסמארטפון האישי בעיר עכו.
הסיור יוביל אתכם אל אתריה המרתקים והנחבאים של העיר: החומות המזרחיות, שער היבשה, מסגד אלג'אזר, מגדל השעון, חאן אל עומדן ולמגדלור העיר, ואלו רק חלק מהאתרים אליהם תוכלו להגיע בהדרכת הסמארטפון בלבד. בכל אתר יקבלו כל חברי הקבוצה הסבר קצר על האתר ישירות למכשירם האישי. המעבר בין האתרים השונים אינו מוגבל וניתן לבצע את הסיור באין ספור אופנים וכמו כן ניתן לשלב בו תכנים ייחודיים עבור כל קבוצה וקבוצה.

הסיור עורך כשעתיים וחצי.
עלות הסיור: 59 ₪ לאדם.

מומלץ לבקר באתר "עדכה – פנים לעכו" ולראות את כל מגוון המסלולים והאטרקציות שלנו ולתאם הגעה מראש.
http://visit-akko.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה