יום שלישי, 8 במאי 2012


בלוג חדש ל"עד כה " פנים לעכו - מרכז סיור וטיול בצפון ובעכו

ברוכים הבאים לחווית עכו מיוחדת.
מדרשת הגליל המערבי הוקמה בשנת 2007 בעכו, ונקראה ע"ש  עמיחי מרחביה ז"ל,  תלמיד ישיבת ההסדר בעכו, שנפל במלחמת לבנון השניה.  המדרשה הוקמה כפרי יוזמתו של ראש ישיבת ההסדר בעיר, הרב יוסי שטרן. החזון שהנחה את יסוד המדרשה  נבע מהתפיסה כי עכו, כעיר היסטורית בינלאומית ובעלת מורשת יהודית מפוארת, ראויה לתפוס את מקומה הראוי על מפת התיירות החינוכית ולהוות מוקד מרכזי לטיולים בצפון וטיולים בגליל המערבי בפרטי .

לאורך שנות קיומה של מדרשת הגליל המערבי בנינו והתאמנו מגוון מסלולי טיול בעכו ובסביבתה, על מנת להכיר לכולם את נופי הגליל המערבי ואת עכו בפרט, במטרה להפוך את העיר עכו למוקד מרכזי לטיולים בצפון הכוללים אתרים היסטוריים, אתרי נוף וטבע, אתרים קדושים ולהפגיש דמויות ייחודיות מהגליל מתוך כוונה לחוש ולהתחבר לחוויית החיים באזור קסום זה.

בשנת 2009 התרחבה פעילות המדרשה וכך גם גדל צוות המדריכים ואלינו נוסף צוות גדול של מדריכים מקצועיים אשר אהבת הארץ נכרת בכל טיול אותו הם מובילים. בהמשך התרחבו גם האזורים אליהם הוציאה המדרשה טיולים בצפון, ובין מסלולי הטיול שלנו ניתן למצוא כיום גם את רכס הכרמל, חוף הכרמל, רמות מנשה, הגלבוע, הגליל העליון והתחתון, אצבע הגליל, רמת הגולן, החרמון, עמק החולה ועמק יזרעאל.

המדרשה שמה לה לדגש להציע מגוון טיולים בעכו וטיולים בצפון המתאימים לכל שכבות הגיל ולכל סגנונות הטיול המועדפים על המבקרים. אנו מציעים טיולים וסיורים לתלמידים, חיילים, טיולי משפחות וטיולי מבוגרים. הסיורים כוללים הדרכות שטח, סיורים עירוניים, סיורי סליחות, מסעות חינוכיים ושבתות עיוניות.

אנו מגישים לכם את בלוג המדריכים וההמלצות לטיולים בצפון, כדי שגם אתם תוכלו להכיר ולחוות את האזור היפה בארץ.

מגוון מסלולי הטיול שלנו, יחד עם פעילויות מיוחדות מופיעים כולם באתר הבית של מדרשת הגליל המערבי http://visit-akko.com/

אז בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול בצפון בקרו אצלנו, נשמח להכיר אתכם!

 עכו – עיר שיש בה הכל לכל אחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה